Kolačići: Izbor je vaš

Na našim internetskim stranicama koristimo kolačiće kako bismo Vam mogli pružati uslugu, analizirati korištenje, osigurati oglašavanje i funkcioniranje sustava, koje bez uporabe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Klikom na gumb 'Prihvati' suglasni ste s primanjem kolačića i slažete se s time da ste pročitali i razumijete izjavu o Privatnosti podataka (dostupna na gumbu 'Saznaj više'). Ova stranica koristi kolačiće. Jedan ili više kolačića koje koristimo je bitno kako bi dijelovi ove web stranice djelovali i već su postavljeni. Možete izbrisati i blokirati sve kolačiće s ove web stranice, ali dijelovi web stranice neće raditi. Da biste saznali više o kolačićima koji se koriste na ovoj web stranici i kako izbrisati kolačiće, pogledajte naša Pravila privatnosti klikom na Saznaj više

Košarica
Nemate artikala u vašoj košarici.

SERVIS SAMSUNG

Reklamacije

  • Prvi i osnovi korak je prijava kvara na www.samsung.com/hr/support  ili Samsung call centar na broj 072/726-786 od strane krajnjeg potrošača
  • Call centar preuzima reklamaciju i šalje nalog dediciranom servisu
  • Servis ima rok nekoliko dana da kontaktira stranku i u roku 7-10 dana max rješava reklamaciju(većinom na lokaciji stranke)
  • Ukoliko se kvar dogodi unutar 8 dana od kupovine,kupac ima pravo na zamjenu uređaja-uz valjani zapisnik koji izdaje servis koji je utvrdio kvar uređaja(vidi prvi korak)

 

 

Oštećenje aparata

  • Kupac(prodavatelj) je dužan provjeriti ambalažu preuzetog aparata na svom skl.prilikom preuzimanja te ukoliko se uoči oštećenje ambalaže/aparata napraviti zapisnik sa logistikom
  • Ukoliko vozač nema zapisnik, isti oštećeni aparat vratiti/ne preuzeti kod sebe na skl
  • Ako se pojavi skriveno oštećenje ispod neoštećene ambalaže prilikom raspakiravanja, odmah slikati proizvod/ambalažu/oštećenje iz nekoliko kuteva kako bi isto mogli prijaviti(proizvod i oštećenje,serijski broj,otp…)-OBAVEZNO ODMAH SLIKATI AMBALAŽU PROIZVODA AKO SE UOČI OŠTEĆENJE PRILIKOM RASPAKIRAVANJA(bez slika neoštećene ambalaže proizvoda se neće priznati oštećenje kao skriveno unutar orig.pakiranja)
  • Ukoliko se kod krajnjeg kupca pojavi skriveno oštećenje proizvoda,neka odmah poslika poluotvoreni proizvod,oštećenje i ambalažu istog i prijavi prodavatelju u najkasnije 24h od kupovine
Filteri
Pogledaj kao Rešetka Lista
Sortiraj po
Prikaži po stranici
Zatvori