Prvi i osnovi korak je prijava kvara na www.samsung.com/hr/support ili Samsung call centar na broj 072/726-786 od strane krajnjeg potrošača
Call centar preuzima reklamaciju i šalje nalog dediciranom servisu
Servis ima rok nekoliko dana da kontaktira stranku i u roku 7-10 dana max rješava reklamaciju(većinom na lokaciji stranke)
Ukoliko se kvar dogodi unutar 8 dana od kupovine,kupac ima pravo na zamjenu uređaja-uz valjani zapisnik koji izdaje servis koji je utvrdio kvar uređaja(vidi prvi korak)
Oštećenje aparata
Kupac(prodavatelj) je dužan provjeriti ambalažu preuzetog aparata na svom skl.prilikom preuzimanja te ukoliko se uoči oštećenje ambalaže/aparata napraviti zapisnik sa logistikom
Ukoliko vozač nema zapisnik, isti oštećeni aparat vratiti/ne preuzeti kod sebe na skl
Ako se pojavi skriveno oštećenje ispod neoštećene ambalaže prilikom raspakiravanja, odmah slikati proizvod/ambalažu/oštećenje iz nekoliko kuteva kako bi isto mogli prijaviti(proizvod i oštećenje,serijski broj,otp…)-OBAVEZNO ODMAH SLIKATI AMBALAŽU PROIZVODA AKO SE UOČI OŠTEĆENJE PRILIKOM RASPAKIRAVANJA(bez slika neoštećene ambalaže proizvoda se neće priznati oštećenje kao skriveno unutar orig.pakiranja)
Ukoliko se kod krajnjeg kupca pojavi skriveno oštećenje proizvoda,neka odmah poslika poluotvoreni proizvod,oštećenje i ambalažu istog i prijavi prodavatelju u najkasnije 24h od kupovine