Opći uvjeti poslovanja

Molimo Vas da pozorno pročitate uvjete korištenja prije korištenja www.alles.hr internet stranice na bilo koji način. Ovdje navedeni opći uvjeti korištenja se odnose isključivo na korištenje www.alles.hr internet stranice, a ne na cijelokupno poslovanje s Alles d.o.o. trgovinama odnosno s tvrtkom Alles d.o.o. Usluge internetske trgovine Alles d.o.o.  vrijede za kupce sa prebivalištem na području Republike Hrvatske.

Proces kupnje potrebno je završiti do kraja.

Kupac možete postati ukoliko ste punoljetna osoba, starija od 18 godina, i ukoliko prihvaćate naše ovdje navedene uvjete korištenja , opće uvjete poslovanja i uvjete kupnje koji su dostupni neposredno prije završetka kupnje.

Cijene prikazane u Internet trgovini su maloprodajne cijene i izražene su u Hrvatskoj valuti, u kunama.

Narudžbom proizvoda putem Internet trgovine Alles d.o.o. prihvaćate uvjete kupnje koji su navedeni na Internet trgovini.

Kupac je svaka osoba koja elektronički naruči proizvod.

Kupac je svaka prava ili fizička osoba koja naruči proizvod/e prihvaćanjem ponude koja mu se izdaje u elektroničkom ili pisanom obliku, te izvrši plaćanje u punom iznosu koji se od njega traži u ponudi.

Kupac nije osoba koja samo zatraži informativnu ponudu putem alles.hr internet stranice.

Kupoprodajni ugovor između korisnika i Alles d.o.o. postaje pravovaljan nakon primitka naručene pošiljke i vrijedi isključivo za područje RH.

Tvrtka Alles d.o.o. obvezuje se poslovati u skladu sa legitimnim zakonima Republike Hrvatske.

Alles d.o.o zadržava pravo ne izvršiti naplatu i dostavu proizvoda kupcu ako je kreditna/debitna kartica neispravna ili se ne može autorizirati.

Alles d.o.o zadržava pravo ne izvršiti naplatu i dostavu proizvoda kupcu ako postoji sumnja u prijevaru ako pri tome elektroničkom poštom ili telefonskim pozivom obavijesti kupca.

Alles d.o.o zadržava pravo ne izvršiti naplatu i dostavu proizvoda kupcu ako nije moguće kontaktirati kupca.

Alles d.o.o zadržava pravo ne izvršiti naplatu i dostavu proizvoda kupcu ako je adresa ne postojeća ili se iz danih podataka ne može dostaviti proizvod na tu adresu.

Alles d.o.o ne odgovara za eventualnu štetu prouzročenu ne realiziranjem narudžbe.

Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda od strane Alles d.o.o. zbog toga što proizvod trenutno nemamo na zalihi ili ga više ne možemo naručiti od dobavljača, dužni smo kupca obavijestiti pismenim putem te kupac tada može odlučiti:

– želi li otkazati narudžbu i u tom slučaju naplata niti dostava neće biti realizirana;

– prihvatiti novi rok isporuke, ukoliko proizvod možemo naručiti od dobavljača i tada moramo kupca obavijestiti o očekivanom roku isporuke;

– ukoliko ne možemo identičan proizvod naručiti od dobavljača po identičnim uvjetima, tada možemo kupcu ponuditi zamjenski proizvod sličnih karakteristika, po tada važećoj cijeni za taj proizvod.

Jezik

Jezik komunikacije na webshop.alles.hr je hrvatski književni jezik

Cijene

Cijene su izražene u kunama (HRK), sadrže PDV, vrijede za sve načine plaćanja u trenutku obavljanja kupnje.

Cijena robe utvrđena je za svaki proizvod pojedinačno. Proces upisivanja cijene na stranicu za svaki proizvod podložan je kontroli u više razina, no bez obzira na to postoji mogućnost nastanka greške jer je u pitanju ljudski faktor, a po prirodi stvari ne može se raditi o automatskom unosu.

Takve situacije su izvanredne i za njih se Alles d.o.o. unaprijed ispričava svojim kupcima jer će ih biti prisiljen obavijestiti o nastaloj situaciji, pogrešnoj cijeni za određeni proizvod te nemogućnosti isporuke po konkretnoj narudžbi kupca.

Akcijska prodaja

Tvrtka Alles d.o.o. će periodično, po svojoj odluci stavljati određene proizvode na akcijsku prodaju.

Ti proizvodi će biti dostupni pod istim uvjetima svim kupcima ili će biti dostupni kupcima određene, točno specificirane skupine. Uvjeti akcijske prodaje bit će detaljno opisani, posebice trajanje akcijske prodaje, ograničenje količina robe, visina popusta i sl.

Nakon proteka roka akcijske prodaje, tvrtka Alles d.o.o. neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.

Narudžba

Proces naručivanja na Alles webshop trgovini je opisan ovdje:

  1. korak – www.alles.hr  ili webshop.alles.hr
  2. korak- na alatnoj traci stisnuti shop (prvi s lijeva)
  3. korak- registrirati se( pomoću svoje e-mail adrese i lozinke) te na svom mailu potvrditi registraciju
  4. korak-pronađete proizvod koji želite kupiti, te kliknete na dodaj u košaricu
  5. korak- klik na završetak kupovine
  6. korak- popunite svoje podatke u obrascu te odaberete način plaćanja
  7. korak- nakon upisa klik na potvrdi, i još klik na potvrdi kupnju
  8. korak- popunite obrazac sa podacima o kartici (obzirom da će biti kartično plaćanje)
  9. korak- klik na izvrši plaćanje
  10. korak- kupnja uspješno obavljena

Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno predaju na Alles webshop trgovini može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem na skladištu Alles. Takva situacija je izvanredna i ne traje dugo.

Tvrtka Alles d.o.o. će poduzeti sve potrebne mjere i angažirati sve moguće resurse kako bi ispunio u primjerenom roku isporuku naručenog proizvoda. U slučaju da Alles nema na raspolaganju naručeni proizvod, o tome će obavijestiti kupca i ponuditi mu mogućnost kupnje proizvoda s Alles webshop trgovine koji je raspoloživ za isporuku i koji je po svojim karakteristikama najbliži proizvodu koji nije moguće isporučiti. Tvrtka Alles d.o.o. otklanja odgovornost za posljedice opisane izvanredne situacije.

Vaša narudžba se smatra potvrđenom i valjanom tek kada je kreiran račun.

 

Raskid ugovora

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor (na primjer, ugovor o kupnji pojedinog proizvoda) ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno zadnjeg proizvoda iz narudžbe.
Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom linku.

Ugovor možete raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.

U slučaju raskida ugovora svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora, u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.

Posebno napominjemo da ste odgovorni za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Prihvaćanjem ovih općih uvjeta, prihvatili ste i odredbe spomenutog pravilnika.

Pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je isključeno u više slučajeva.
Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći na ovom linku: Zakon o zaštiti potrošača

 

Reklamacije 

U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni proizvodom, isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 14 dana od primitka. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

Ukoliko ustanovite, prilikom prve uporabe, da je uređaj koji ste dobili neispravan, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku izvršili zamjenu za ispravan uređaj.

Reklamacije kupci mogu javljati putem telefona 034/314-979 ili putem e-maila reklamacije@alles.hr. Kupac bi prilikom javljanja trebao znati broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime kako bismo mogli ući u trag narudžbi.

 

Načini plaćanja

Alles webshop vam omogućuje kupnju odabranih proizvoda plaćanjem izravno putem interneta:

*  Bankovnim debitnim karticama  – Maestro (sve banke), Visa Electron

*  Kreditnim karticama: Visa, MasterCard

* Općom uplatnicom ili internet bankarstvom

* American Express  karticom jednokatno i obročno do 12 rata (beskamatno)

* Diners karticom jednokratno i obročno do 12 rata (beskamatno)

* Plaćanje pouzećem – po primitku pošiljke

 

1. Plaćanje gotovinom po primitku pošiljke:
Opcija plaćanja pouzećem vam omogućuje da iznos narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu, tek kada robu vidite pred sobom. Plaćanje pouzećem nije moguće kod osobnog preuzimanja na našem skladištu. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.

2. Internet bankarstvo
Kod izbora ovog načina plaćanja, pošaljete na e-mail prodaja@alles.hr Vaš zahtjev za artiklom ili artiklima i na svoju e-mail adresu ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune – putem banke, pošte, Fine ili sl.

Po zaprimljenoj uplati, poslat ćemo vam naručene proizvode.

NAPOMENA: za virmanske uplate, roba se isporučuje tek nakon što uplatu proknjižimo (prema izvodima iz banke – u pravilu, sljedeći radni dan), pa vas, isto tako molimo, da prethodno provjerite stanje pošiljke na broju telefona 034/314 982

Garancija i servis

Jamstvo, tehničke upute, upute za sklapanje te upute za uporabu nalaze se priložene uz proizvod, te se u smislu čl. 42 st. 6 Zakona o zaštiti potrošača kupac smatra na jasan i razumljiv način unaprijed obaviješten o tim podacima vezanim uz proizvod kao i postojanju usluga koje se nude nakon prodaje.

Ukoliko uređaj trebate servisirati, molimo da provjerite dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju ste dobili uz uređaj te se obratite putem emaila: reklamacije@alles.hr ili na telefon 034/314-979

Ukoliko se radi o kvarovima unutar jamstvenih rokova, što ne podrazumijeva kvarove nastale unutar 14 dana od preuzimanja pošiljke ili neispravnosti koje su utvrđene nakon samog preuzimanja pošiljke, kupac treba izravno kontaktirati Alles..

Ukoliko je naručeni proizvod neispravan, ne odgovara opisu na stranici ili jednostavno ne ispunjava očekivanja kupca moguće je, u roku 14 dana od primitka narudžbe, napraviti zamjenu ili povrat proizvoda. Nakon isteka roka od 14 dana kupca usmjeravamo na naš odjel reklamacija.

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili vam treba bilo kakvo pojašnjenje molimo da nas kontaktirate na telefon 0800/200 194 ili putem e-maila: prodaja@alles.hr.

U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni proizvodom, isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 14 dana od primitka. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

Ukoliko ustanovite, prilikom prve uporabe, da je uređaj koji ste dobili neispravan, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku izvršili zamjenu za ispravan uređaj.

Reklamacije kupci mogu javljati putem telefona 034/314 979 ili putem maila reklamacije@alles.hr. Kupac bi prilikom javljanja treba znati broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime kako bismo mogli ući u trag narudžbi.

Izjava o povjerljivosti

Izjava o povjerljivosti je sastavni dio ovih Općih uvjeta poslovanja i može se pročitati ovdje: http://www.alles.hr/?page_id=343

 

Opći uvjeti poslovanja i korištenja webshopa Alles

 

1.   OPĆE ODREDBE

1.1.       Tvrtka Alles d.o.o. pruža online uslugu putem svoje Internet stranice na domeni webshop.alles.hr, na World Wide Web mreži Interneta. Usluga se sastoji od pružanja informacijskih usluga, upravljanja sadržajem te provođenja financijskih transakcija.
1.2.       U okviru Alles Internet stranice Alles webshopa, Alles d.o.o. daje uslugu trgovinskog zastupanja u pravnom poslu prodaje robe između korisnika Internet usluge Alles webshopa i to  Prodavatelja i  Kupca, te  organizira transport predmeta prodaje.

2.   ODGOVORNOST ALLES WEBSHOPA 

2.1.       Ove Opće uvjete poslovanja i korištenja kao i Izjavu o povjerljivosti Alles webshopa korisnik prihvaća prilikom posebne registracije na Alles webshopu elektronskim putem što je preduvjet sudjelovanja na Alles webshopu. Tom prilikom svojevoljno ostavlja osobne podatke prema kojima će se Alles odnositi sukladno Izjavi o povjerljivosti koja je objavljena na Internet stranici Allesa. Alles poziva korisnika da pročita ove Opće uvjete poslovanja Alles webshopa te Izjavu o povjerljivosti jer će se ta pravila primjenjivati za korištenje usluga Alles webshopa kao i u slučaju eventualnog nesporazuma.
2.2.       Korisnicima usluga koje pruža Alles webshop smatraju se registrirani korisnici.
2.3.       Korisnik izričito prihvaća da Alles d.o.o. ne može biti odgovoran za ponašanje korisnika  usluga, kao i da rizik od moguće štete u cijelosti snose korisnici usluga, a u skladu sa pozitivnim propisima  Republike Hrvatske.
2.4.       Alles d.o.o. nije odgovoran za eventualnu privremenu nedostupnost stranice webshop.alles.hr ili bilo koje njegove platforme, niti za djelomični ili totalni prekid rada ili pogrešnog rada.
2.5.       Alles webshop može biti privremeno nedostupna ili dostupna u ograničenom opsegu, kao rezultat redovnog održavanja sustava u slučaju nadogradnje sustava te zbog problema više sile.
2.6.        Alles webshop zadržava pravo izmjene, ukidanja (privremeno ili trajno) bilo kojeg elementa, kao i usluga koje pruža, i sadržaja odnosno unosa, bez prethodnog odobrenja ili obavještenja, uz primjenu dobrih poslovnih običaja.
2.7.       Alles d.o.o. nije odgovoran za tehničke probleme koji mogu dovesti do kašnjenja i/ili pogrešne obrade elektroničkih podataka. Na sva pitanja koja nisu regulirana posebnim uvjetima korištenja Alles webshop, primjenjuju se Opći uvjeti poslovanja, te pozitivno zakonodavstvo Republike Hrvatske, kao i drugi relevantni međunarodni propisi.
2.8.       Alles d.o.o. ne garantira za točnost, pouzdanost, kao ni za sam sadržaj postavljen od strane korisnika. Tekstovi, komentari, fotografije i drugi unosi koje korisnici ostavljaju u za to previđenim rubrikama, moraju biti točni i ispravni. Za točnost na taj način unošenih podataka, odgovaraju korisnici koji su ih unijeli. Točnost unosa podrazumijeva da dolaze iz nekog kompetentnog izvora i/ili osobnog iskustva korisnika. Za svaki pojedini unos isključivu odgovornost snosi korisnik koji je unio podatke.
2.9.       Alles Internet stranica prilikom svog funkcioniranja poštuje društvena pravila i zakone. Korisnik koji uoči problem, povredu, neprihvatljiv sadržaj i sl. dužan je izvijestiti Alles na e-mail adresu prodaja@alles.hr.
2.10.    Alles webshop ne odgovara u slučaju da podaci, slike i drugi elementi Internet stranice povrijede ničija intelektualna ili autorska prava. Ako mislite da je neko vaše pravo povrijeđeno ili da je povrijeđeno pravo trećeg, obavijestite Alles na prodaja@alles.hr.
2.11.    Alles webshop zadržava pravo poništiti nepotvrđene korisničke račune, ili račune koji su neaktivni dulje vremena kao i ukloniti oglase koji su prema kriterijima Allesa ili zakonskim kriterijima neprihvatljivi za objavu.
2.12.    Odnosi na Alles webshop odvijaju se između Prodavatelja i Kupca (registrirani korisnici Internet stranice Alles webshopa) uz trgovinsko zastupanje Allesa d.o.o. putem Alles  Internet stranice. Prodavatelj i Kupac  mogu biti pravne i fizičke osobe. Izdavanje računa, odnosno sklapanje Ugovora o kupoprodaji robe obvezuje sukladno zakonu Prodavatelja te ne spada u obvezu trgovinskog zastupnika.
2.13.    Ukoliko nastane odnos između Prodavatelja i Kupca koji je evidentiran na Alles Internet stranici, Alles d.o.o. s pozicije trgovinskog zastupnika ispunit će svoje obveze iz ugovora i ovih Općih uvjeta poslovanja.

3.   PRAVILA ZA KORISNIKE ALLES WEBSHOPA

Putem Alles webshopa nije dopušteno sklapati ugovore o prodaji:

  •  lijekova
  •  medicinskih i veterinarsko-medicinskih proizvoda
  •  eksploziva
  •  duhanskih proizvoda
  •  oružja
  •  pornografskih ili erotskih sadržaja te ostalih proizvoda čija je zabrana prodaje na  daljinu uređena posebnim propisima.

Prodavatelj sa prihvaćanjem ovih Općih uvjeta poslovanja obvezuje da neće:

  • stavljati sadržaje u neodgovarajuće kategorije, odnosno u kategorije portala koje smisleno ili sadržajno odudaraju od unesenog sadržaja.
  • kršiti zakone, prava trećih osoba ili ove opće uvjete
  • mijenjati uvjete prodaje prema kupcu njegovog proizvoda nakon što je kupac potvrdio ponudu
  • odustati od isporuke proizvoda kupcu koji je valjano potvrdio ponudu a ako to ipak učini da će pravovremeno o tome obavijestiti kupca i Allesa te naknaditi eventualnu štetu koju kupac pretrpi
  • negativno  manipulirati s cijenom ili se miješati u ponude drugih prodavatelja
  • manipulirati s cjenovnom strukturom Alles naknada odnosno troškova
  • slati lažan, netočan, zbunjujući, pogrdan, klevetnički sadržaj putem e-pošte
  • zaobići pravila Alles webshopa suspendiranjem svog računa ili ograničenjem na računu prenijeti svoj račun Alles webshopa i korisnički broj trećoj strani bez Alles saznanja
  • distribuirati viruse odnosno neke druge zlonamjerne tehnologije koje mogu nauditi Alles webshopu ili interesima vlasništva korisnika Alles webshopa
  • prikupljati informacije o korisnicima uključivo mail adrese bez njihove suglasnosti

4.   OVLAŠTENJA ALLES WEBSHOPA

4.1.       Alles d.o.o. nije dužan provjeravati niti na bilo koji način kontrolirati ponašanje korisnika Alles webshopa, ali može ako to procjeni potrebnim.
4.2.       Zasnivanjem članstva, korisnici pristaju da se na njih, u skladu sa pravilima iz ovih Općih uvjeta poslovanja, primjene posljedice definirane u ovim Općim uvjetima poslovanja.
4.2.1.  Alles webshopa zadržava pravo da izbriše ponude tekst, slike, ili bilo koji drugi materijal sa Alles webshopa u bilo kom trenutku bez posebnog obrazloženja. Ovo se odnosi naročito, ali se ne ograničava, na ponude smještene u neodgovarajuću tržišnu kategoriju, ponude sa neuobičajeno niskim cijenama. ponude koje su očigledno neozbiljne, nepotpune ili se protive svrsi Alles webshopa, na ponude kojima se vrši, ili se na bilo koji način povezane sa izvršenjem kaznenih djela ili slično.
4.2.2.  Povodom brisanja, ni član, niti bilo koja treća osoba ne može ostvarivati bilo kakva prava ili postavljati zahtjeve prema Alles d.o.o. zbog navedenog brisanja.
4.2.3.  Alles webshopa također zadržava pravo da, bez prethodnog obavještavanja i bez obrazloženja preimenuje, podjeli, spoji, izbriše, ponovo uspostavi ili na bilo koji drugi način izmjeni ponuđenu kategoriju, kao i da se premjesti postojeću ponudu iz jedne u drugu relevantnu kategoriju.
4.2.4.  Alles sadržava pravo da obriše takve ponude bez prethodnog obavještenja prodavatelja.

5.   DOSTAVA

5.1.       Na Alles webshopa dostavu od Prodavatelja do Kupca vrši dostavna služba koju je odabrao Alles na cijelom teritoriju Hrvatske.
5.2.       U trenutku kad je kupac finalizirao narudžbu na Alles webshopa prima obavijest i račun putem e-maila.
5.3.       Proizvodi moraju biti adekvatno pakirani za prijevoz robe.
5.4.       Pod adekvatnim pakiranjem pošiljke podrazumijeva se stavljanje sadržaja pošiljke u odgovarajuću ambalažu (omot, kutiju, kovčeg i sl.) zbog sprječavanja oštećenja ili umanjenja njenog sadržaja ili sadržaja drugih pošiljaka za vrijeme prijevoza.
5.5.       Pakiranje mora odgovarati sadržaju i obliku pošiljke, veličini, masi i vrijednosti pošiljke te uvjetima i duljini relacije na koju se prenosi.

6.   REKLAMACIJE

6.1.       Alles d.o.o. posreduje u reklamacijama od strane kupca prema dobavljaču na način da je portal Alles webshopa komunikacijski kanal preko kojeg informacija o reklamaciji ide od kupca prema prodavateljima.
6.1.1.  Reklamacija od Kupca je pravovremena ako je podnijeta u zakonskom roku od 14 dana od datuma primitka pošiljke od strane dostavne službe Alles webshopu.
6.2.   Prodavatelj se obavezuje prihvatiti sve reklamacije od Kupca u zakonskom roku koji je predviđen za trgovinu putem Interneta i snositi troškove dostave.
6.3.  U slučaju da Kupac prije nego što je primio pošiljku odustane od kupovine iz bilo kojeg razloga u zakonskom roku Alles d.o.o. će Kupcu vratiti cjelokupan iznos uplate umanjen za eventualne već nastale troškove dostave.
6.4.  Odgovornost Alles odnosi se samo na odgovornost trgovinskog zastupnika te obveze utvrđene ovim Općim uvjetima poslovanja. Sporne odnose koji proistječu iz Ugovora o kupoprodaji  rješavaju Prodavatelj i Kupac. Alles otklanja odgovornost za sve što nije obuhvaćeno obvezom trgovinskog zastupnika iz Ugovora o trgovinskom zastupanju zaključenom s Prodavateljem te  ovim Općim uvjetima poslovanja.

7. POVRAT SREDSTAVA

 

7.1. Nakon preuzimanja robe kupac može u roku od 14 dana vratiti preuzetu robu prodavatelju pod slijedećim uvjetima:

7.1.1. Ako vraća neraspakirani proizvod u originalnoj ambalaži kupac snosi troškove

dostave i otpreme a prodavatelj će mu vratiti čitavu uplaćenu kupoprodajnu

cijenu za proizvod.

7.1.2. Ako je kupac naručio proizvod koji je naručen isključivo za njega nema mogućnosti povrata proizvoda, osim u slučaju reklamacije proizvoda

7.2. Prodavatelj određuje u koju kategoriju spada vraćeni proizvod nakon što mu ga

kupac vrati.

7.3. Proizvod koji bude oštećen nakon preuzimanja od strane kupca prodavatelj nema

obvezu preuzeti u povratu, te nema obvezu povrata uplaćene kupoprodajne cijene.

7.4. Proizvod koji nema garanciju i svu pripadajuću dokumentaciju koja je bila u proizvodu nakon preuzimanja od strane kupca, prodavatelj nema obvezu preuzeti u povratu, te nema obvezu povrata uplaćene kupoprodajne cijene.

7.5. U slučaju da Kupac naruči robu i odbije je primiti, Prodavatelj ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova.

7.6. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili u roku od 30 dana od odobrenja povrata sredstava.

7.7. Da bi ostvario pravo na jednostrani raskid, potrošač mora trgovcu pisano dostaviti obavijest u kojoj

navodi da raskida ugovor. Obavijest mora biti napisana na trajnom mediju i sadržavati podatke koji su niže naznačeni. a može biti dostavljena kao pismo poslano poštom ili elektronička pošta.

7.8. Pravo na jednostrani raskid ugovora počinje teći od datuma isporuke, tj. datuma za osobno preuzimanje pošiljke.

 

8. PREUZIMANJE EE OTPADA

8.1 Alles d.o.o.  putem svoje Internet stranice obavještava kupca o lokaciji na kojoj je osigurao mogućnost preuzimanja EE otpada (električnog i elektroničkog otpada) i to na području jedinice lokalne samouprave u kojoj kupac prebiva bez troškova po kupca. Lokacije se mogu naći na linku: http://www.fzoeu.hr/hrv/pdf/KONTAKTI%20I%20ADRESE_2013_4.pdf

 

 

Obavijest o jednostranom raskidu ugovora

 

– Za: ALLES d.o.o., trgovina na veliko i malo, Industrijska 40, 34000 Požega

– Ovime Vas obavješćujem(o) da želim/želimo raskinuti ugovor,

– Datum zaključenja ugovora:

– Ime(na) potrošača (*): ________________________________________________________

– Adresa/e potrošača (*):_______________________________________________________

– Datum (*):______________

–  Potpis potrošača: ________________  (samo ako se ovaj obrazac ispunjava na papiru)

 

(*) Popunjava(ju) potrošač(i) kada koristi/e ovaj obrazac za jednostrani raskid ugovora.

 

 

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 41/14) obavještavamo

potrošače da prigovor mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

Alles d.o.o

Industrijska 40

34000 Požega